neděle 29. listopadu 2015

Dear Jesus.. .... (Me)

Ahoj, v dnešním článku vás seznámím s tím, co bych si přála k Vánocům... Na seznamu určitě nebudou chybět knížky ani ostatní :)





1. Knihou je Mayské proroctví Hadí Spirála. (Christy Raedeke)
* asi tušíte proč jsi tuto knihu přeji. Tak když už mám 1. díl proč nemít druhý že?


2. Knihou je Tohle není kniha. (Keri Smithová)
* Když už mám Destrukční deník proč nemít tuhle knihu. Pak porovnám která je lepší :D

3. Knihou je Věštění pro začátečníky. (Scott Cuningham)
*Věštění :33


4. "Knihou" je deníček.
*jo tak tohle je prostě jenom deníček, nic víc... :)

5. "Knihou" jsou Křížovky.
*Pomalu mě baví luštit no... Tak každopádně si rozšiřuji slovní zásobu, což je dobře.
_________________________________


1. výbavou do školy jsou pastelky... nečekaně.
*Když ještě budu ve škole strašit pár let, možná bych mohla mít lepší pastelky, než ty který se lámou! -_-

2. výbavou jsou tuhy...
*Tuhy do pentylky, jsou faajn. ale lámou se
_________________________________

1. věcí je podložka na stůl  motivem zeměkoule.
* protože moji současnou podložku už mám okolo 4 let a je opravdu někde roztrhaná a poničená. Pro lepší estetiku by bylo dobré mít novou :D
_________________________________

No a to je vše co si přeji. Po Vánocích napíši co jsem z toho dostala :)


3 komentáře:

  1. Nechci tě nějak kritizovat, ale píšeš hrozně! Kde je interpunkce? např. S tím *čárka* co bych chtěla....... Našla jsem tam hned několik chyb. Jinak mi přijde tohle písmo nehezké, nedá se to pořádně číst. #nohate
    Doufám, že to vezmeš jako kritiku. Jinak anketa mi taky nešla moc přečíst, kvůli viditelnosti. Zkus blog nějak předělat a kontroluj si články, jinak v tom budoucnost nevidím. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, v pořádku. Je to tvůj názor.... :)

      Vymazat
    2. Nevím,ale asi ti blbne komp...jde to přečíst úplně v poho :) i ta anketa :)

      Vymazat