sobota 28. března 2015

Malované oči

"Malování je snadné, když neumíte malovat. Jakmile malovat umíte, je tomu právě naopak."
Edgar Degas

Nudily jste se někdy? Já rozhodně asi milionkrát:/ No a tak jsem si sedla ke stolu, vytáhla papír a začala skicovat. Ale co jsem měla skivovat? Podívala jsem se na jeden obraz a všimla jsem si jisté věci-oka. A tak jsem začala skicovat lidské oko. A tak začla má závislost na malování očí. Potom jsem nakreslila vlčí a dračí oko. A tak tu máme pár obrazů...

Lidské- Human eye 1

Lidské-Human 2


Vlčí- Wolf eye 1

Vlčí- wolf eye 2

Dračí- Dragon eye
Jaké se vám líbí nevíce?

3 komentáře:

  1. To dračí je super!!

    http://my-infinity8.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou krásné, ale nejvíc se mi asi líbí to dračí a to první lidské :) až na ty řasy, ty jsou moc rovné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Do prodejní galerie to ještě není, ale věřím tomu, že na sobě stále pracujete a zlepšujete se. Nedávno jsem objevil, že na internetu jsou kurzy a živé streamy na Twitchi z toho, jak grafici a malíři kreslí a tvoří. :) Hodně mě to zaujalo. Obecně rád sleduji ten kreativní proces tvorby a nahlédnu takzvaně pod pokličku. Sám píšu texty a ten kreativní proces mě hrozně baví. :)

    OdpovědětVymazat