středa 25. března 2015

Sny....

Znáte ten pocit když se vám něco zdá a vy si potom říkáte "Co si mám o tom sakra myslet??" Nebo když se vám zdá noční můra a vy se ji bojíte? Mám se bát? Znamená to snad něco???
Nám se také zdají sny a o nich je tenhle článek! Enjoy!!!

1)Jaký je tvůj nejhezčí sen?
Mišák:Když jsem plavala mezi žraloky v mořské vodě která byla čirá a bydlela jsem v podmořským paláci.
Lenka: Svět bez mé mladší sestry
Alashia: že k nám přišel nový kluk (tajný agent) a zachránil mě život a pak se to tozjíždělo... :D A pak zjistil že jsem na zlý straně a pak jsem ho zabila :/ xD

2). Jaká je tvá noční můra?
Mišák: Když jsme byli s babičkou v bance a potkala jsem vás tam a vy jste byli ZOMBÍCI!!!
Lenka: samota
Alashia: 1) že mě chce někdo znásilnit. 2) že beru do školy psa a on se mi ztratí a pak ho už nikdy nenajdu :(

3) o čem se ti nejčastěji zdá?
Mišák: o škole :(
Lenka: zombie atd.
Alashia: takové ty filmové sny

4) zdají se ti sny hodně?
Mišák: Jo
Lenka: ne
Alashia: Jo

5) Opakují se?
Mišák: jen ty noční můry :D :(
Lenka: jo
Alashia: Jo

Žádné komentáře:

Okomentovat