neděle 22. března 2015

Prohřešky za první čtvrtletí roku 2015

Čaute lidi přicházím k vám s dvoumi novými zprávami. To jest dobrá a špatná zpráva. Myslím že prvně budete chtít slyšet tu špatnou...


Ale abych podotkla obě se týkají tohohle příspěvku…

Špatná: škola je nudná už nebrečim smíchy -_- a to je hodně zlý! Každopádně kdyby následující vtipy nebyly alespoň trochu zábavné tak by ani nevyšly...

Dobrá: Vyšel tenhle příspěvek :D
Tak jdeme na to!!?

1) Co tohle znamená?

- Dle Filipa- Hora hoře prdel líže!



2)Píšeme test do Češtiny na bě, bje, a takovy chujoviny...=
Hmm, a Mišák tam napíše-Přátelské o(b)jetí...

3)Čteme respektive já čtu v lituratuře:
Kůň tam stál chlíple chcíple...

4) na přírodopise probíráme takové ty intimní věci než ale začneme učitel nás poučí...
U) A né že se tu holky budete smát! (Tím myslí mě a Mišáka)
M) Betty..., myslíš na to co já?
J) Jo... žervé..
*začneme se smát*
U) HOLKY! Vždyť já ještě ani nezačal... 

5)rozhovor mezi "Kýblem" a Kryštůfkem Robinem :D
K) Mažeš to špatně!
K.R) Nemažu!ty to mažeš špatně ty, LAJDÁKU! 


6)probíráme rozmnožování šneků...
J) To jsou ůchylové...
U) Ne, jsou to hermafroditi..
J) to je jedno, to je to samí...

7)A když už jsme u těch šneků... je tu stavbu jejich těla.
U) Takže kfyž utrhneš ulitu umře...
Filip) Aha já jednoho hodil pod kombajn, no nic snad se mu nic nestalo...

A taková zajímavost na konec...
Víte jak řecká bohyně Afrodita pojmenovala svého syna?
Hermafrodítos...

Žádné komentáře:

Okomentovat