pátek 17. dubna 2015

prohřešky po 3

Zdár, jak se máte?Bože dnešek byl šílený, ještě teď se řechtám :D a za chvíli se dozvíte proč. Všechny prohřešky jsou z přírodopisu. Tak a hlavně se s toho "nepokakynkejte" jak já :D


1) U) jak zabráníme onemocnění?
F) Vykastrovaním?
U) takže když dostaneš rymu pudeš se vykastrovat?
F) No ja nevím u koček se to tak dělá.. ne?

2) U) co uděláte když se říznete?
F) tak půjsu na tetanovku!
U) Takže řekneš"Mami, řízl jsem se jdu ns tetanovku"?
F) No asi jo...

3) U) Co tam Matěji děláš pod tou lavicí?
M) nic..
U) beztak si ho tam škrtíš protože potřebuješ na záchod, že jo?
M) Ne, já tady mám čepici
U) Aha...
Já) cože? Já rozuměla "Já mám právě erekci..."

4) Co je to láčka Rudo?
R) to je hermafrodit
R) Né tak je to ocas
U) Filipe víš co maš na tom triku napsanýho?
U) Domací dřevo, takže Filip domací dřevo a ocas Ruda.
JÁ) Filip už ma 3 přezdívky: Hyperaktiv, piňďa a dřevo, aha...tak nic


5) probíráme žížaly
U) žížaly jsou aktivní hlavně v noci.
My) óóó
K) Můj křeček je aktivnější
Já) Aha tak už víme proč je tak rano unavenej...
F) Aha tak už víme proč Karel spí při vyučování
U) tady se člověk bojí něco říct...

6) Vy si jako myslíte že si HO Karel pojmenoval křeček?
Já) Ne já si myslim že to dělal s nim...

7) U) a víte z čeho je pavučina?
Lili) z kokonu- Kokon
F) jakej ko*ot?
U) žádnej ko*ot ale kokon!

8) F) a jaktože když přestřihnu žížalu tak z ní nic nevyteče?
U) Poslouchejte! Když Filip přefykne žížalu, krev z ní *nedokončí to*
Já) takže Filipe tak už teď i žížaly? A jaky to je?


Tak co vyšlo z vás něco? :D xD

1 komentář: