čtvrtek 19. listopadu 2015

Kam se chci podívat part 2/2

Tákže, jak jsem slibovala v minulém článku, jsme u part 2/2 Kam se chci podívat. Minule jsem psala že bych se ráda podívala do Francie, ale co si budeme povídat, co se tam teď děje je hrozné. Doufejme že do těch pár let vše utichne... A nebo.... Ne nebudu myslet na tu horší variantu... Ale tohle bylo trošku mimo téma...

1) místem je Machu Picchu
Proč?: <3 Prostě Machu Picchu je tak magické místo, které mě přitahuje... Poznat incké tajemství... To je prostě boží ^^
Cena:60 000 na 7 dní s průvodcem...



2 místem je CHICHEN ITZÁ
Proč: Mayové... Kapitola sama o sobě... Prozkoumat všechny zákoutí mayských pyramid... to je moje... [Zajímavost: Proč Mayové skončili s kalendářem? Protože měla skončit stará éra a započnout nová. Ne že skončí celý svět, jak si lidé myslely...]
Cena: okolo 50 tisíc na 9 dní

3 místem jsou Angkorské chrámy v Kambodži
Proč?: Další tajuplná památka. Ano záhady a nadpřirozeno mě baví... Já tady opravdu nechci mít 20 řadkové proslovy... Vystihnu to třemi slovy: I love supernatural...
Cena: 53000 na 13 dní...


4 místem Stonehengenge
Proč?: Tak proč asi? Magické místo a s ním i počet otázek... Jak se tam dostaly obrovské kameny a k jakému účelu byl Stonehenge postaven?
Cena: 7000 v ceně procházky Londýnem/ 6 dní

5 místem je Yellowstone
Proč?: Tajemný šepot Yellowstonu... Chtěla bych tento velmi zvláštní zvuk slyšet na vlastní uši a.... Bylo by to úžasné...
 Cena: popravdě.... Zájezd který by se mi líbil jsem ještě nenašla... Jako na měsíc někam nepojedu ._.




♥Betty

Žádné komentáře:

Okomentovat