pátek 4. prosince 2015

Betty´s Tiramisu

Zdravím, vítám vás u dalšího článku. Jelikož mě poprvé chytlo vaření (to je u mě divné...) tak jsem se rozhodla napsat tenhle článek. Jelikož mám celkem ráda tiramisu, rozhodla jsem si ho udělat podle sebe. Podezřele to dopadlo dobře a celkem mě to i chutnalo. Takže tady je ten recept:


Ingredience

* půlka tvarohu
* moučkový cukr
* káva 
* piškoty
*rum

Pomůcky

* 2 misky (malé)
* hrníček či odměrka
* varná konvice

Postup

1) tvaroh smícháme s polovinou hrníčku cukru a s mletou kávou. Tu přidejte podle chuti (já dávám 3 malé lžičky). Pokud se rozhodnete pro zrnkovou, musíte hodně zamíchat jinak vám to bude křupat v puse.
smícháme
výsledek


2) Do tvarohu přidáme 1 lžičku rumu.
3) uvaříme si kávu
4) podkladové piškoty namáčíme v kávě a skládáme do mističky.
namáčíme
skládáme
5) Nalijeme polovinu tvarohu k piškotům



6) zopakujeme bod 4 a 5
2. patro
7) necháme vychladit

Samozřejmě že sladíme dle chuti.

A to je celé. Zabere to asi tak 5-10 minut. Ale výsledek je celkem dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat