neděle 11. října 2015

Místa kam se chci podívat part. 1/2

Ahojky, vítám vás u nového příspěvku. Zase jsem ho rozdělila na dvě části (Ach, musím se konečně dokopat k wishlistu :D). Tak a jdeme na to!

Prvním místem je:


Zakynthos
Proč zrovna Zakynthos?: Protože jsem tam jako malá (4 roky) byla. A jelikož si to moc nepamatuju, chtěla bych se tam určitě znovu podívat. A nečekaně jsem našla stejné město a hotel ^^. Každopádně bych nejela BUSem, kvůli hrozným roklím a skálam, přes které se projíždělo (prostě víc jak 30 metrů pod vámi a vy se na to koukáte). Takže letadlem. No a co mě tam zaujalo? Na jednom místě co si pamatuju, byla mělčina asi 25 cm vody, a ta voda... Minimálně 34°C, takže super. Pak ryby, různých druhů, byrev, tvarů.
Karety, delfíni a mnoho dalšího.
Také mě zaujala ta loďka na opuštěném ostrově.  A tam na tom místě bylo koupání ve volném moři.
Cena je od 6 tisíc po 17 za jednoho.

2. Místem jsou Velikonoční Ostrovy

Proč zrovna Vel. Ostrovy?: Podle mě je to velice zvláštní místo. Sochy Moai, proč tam byly dány a jak se tam vzaly. Určitě za to stojí se tam mrknout.
Cena: okolo 16 tisíc na 5 dní s průvodcem.


3. Místem jsou Seychely

Proč zrovna Seychely?: No tak exotika, nádherné pláže, ostrovy, azurové moře, fauna a flóra. Prostě nádhera. Když si člověk chce odpočinout, zde je to asi ideální.
Cena: od 40 tisíc 


4. Místem je Francie
Proč zrovna Francie? Je to celkem blízká země od nás. Ale hlavně mě tam láká Eiffelovka, památky, víno, bagetky :D A prostě takhle. Ale mínus jsou hrozný fronty a jak tam byli ty Islámisti tak že jo člověk neví no. Ale do budoucnosti nevidíme...

5. Místem je Madagaskar
Proč zrovna Madagaskar? Chci potkat Melmena a Glorii ^^ NOPE :D Tak samozdřejmě že jde o faunu a floru. Ale taky jde o Ochranu životního prostředí protože Svět jde do kytek. (Ach jak já bych byla ráda kdyby zvířata nehynuly ale místo toho Lidi, protože logika některých je pod bodem mrazu a i ty zvířata jsou inteligentnější {na nikoho nenarážím} Bohužel ale zvířat si člověk někdy ani neváží...)


Tákže tohle byli mých 5 prvních míst, které chci navštívit, ale už teď píšu druhou část, která doufám vyjde co nejdříve :)

Žádné komentáře:

Okomentovat