neděle 20. září 2015

DIY- sešity

Ahoj,
Vítám vás u nového článku, ve kterém se zaměříme na moje sešity, respektive na obaly. Udělala jsem to jako DIY, takže máte inspiraci. Vím je trošku pozdě ale i tak. Někde jsem se inspirovala, tak dole budou odkázky :)

1. Sešitem je sešit na fyziku.
Postup: Sešit si polepíme bílým papírem, nejlépe dva na sebe. Poté si otevřeme černou či jinak barevnou temperu. Dame si ji na paletu a do kelímku si natočíme vodu. Malinko opravdu malinko si nalijeme vodu do tempery a by byla řidší. Pak štěcem který jsme namočili do barvy, sešit cákáme/rozstíráme/tvoříme kapky.


2. Sešitem je sešit na angličtinu
Tady je postup stejný jak u 1. sešitu. Jen jsem změnila barvu.

3. Sešitem je sešit na zeměpis

Postup: Na sešit si nalepíme bílý papír. Z různých časopisů, magazínů, letáků si vystřiháme obrázky co se nám líbí. Nalepíme je.

4. Sešitem je sešit,který mám na češtinu
Vystřihneme si kostičky (5x5) různých barev (nejlépe 3 barvy). Nalepíme je. Černým fixem zakrijeme nedostatky, tím že je ,,zvýrazníme"

5. Sešitem je diář
Sešit si polepíme býlím papírem.Z nějakého papíru kde není text, pouze velký obrázek si vystřihneme trojúhelníky. Navrhneme si jak je nalepíme, mezi sebou necháme mezery. Vynecháme místo na jmenovku.  Nalepíme. Obal máme hotov a co teď?
Buď: si na dafont.com najdeme fonty,stáhneme a vytiskneme. Nebo je obkreslíme. Narýsujeme si tabulku (já 17 cm na výšku,11 na šířku)
Takhle to uděláme u každého měsíce buď 1 na úkoly nebo 2x na úkoly a známky.Já zvolila druhou možnost .





5.Sešitem je Rozvrh

Tyto rozvrhy (ano ten 2 se mi nepovedl :D vím..) jsem dělala v PF. Pokud by jste chtěli udělat rozvrh na míru stačí napsat :)
Proč je to černobílé? Protože nám jde tisknout jen černobíle T.T
Zdroje: catharineribbon.blogspot
melounovazvejka.blogspot

Betty

Žádné komentáře:

Okomentovat