neděle 6. září 2015

Prohřešky za první týden!??

Ahoj? Vítám vás u prohřešků za první týden? Sakrá my se nějako rozjíždíme.... Jako skoro vždy, jich bude 7. Doufám že se alespoň trochu pobavíte... A bez dalších keců se na to hned vrhneme!


1) B: Vrať se nebo vylezu z tý fotky a podříznutě§
V:  to říkáš Rudovi ne Filipovi...
B: Co? Jakýmu šuldovi?!


2) Víté.. čeština je vlastně strašně dvojsmyslná...
Veve si jen tak pomalovávala sešit
V: Hej.. nuda doma, nuda ve škole...
B: Jaká nuda?
F: No nuda jako nuda. Jako když se nudíš...
Hodila jsem jedné holce kuličku do vlasů a ona ji spadla pod zadek..
F: Na to nesáhnu!
V: A na co nesáhneš?
F:Do hajzlu! Teda do prdele!
B: Ty sáhneš do prdele?
F: Sakra

3) Předěláváme čas na hodinách...
Uč.: Kolik je hodin?
F: 8:20
Z zpovzdálí se hlasitě ozve: JE 9:30 VOLE


4) V: Máš ve vlasech papír! *ignor*  Máš tam papír! Papír ve vlasech! Máš ve vlasech růžovou papírovou věc! OTOČ SE!
*otočí se* Co je?!!
Máš ve vlasech papír!
*sáhne si do vlasů* A jo...

5) Jsme v jídelně
L: Jé banány!
B: Vy snad nemáte svoje??!
L: No... doma mám, ale ještě musej dozrát
B: Vy jich snad máte víc??!
L: Jo... No koupil jsem je
V: Na internetu že?
B:  Tak jak jinak...
L: Ne, normálně v obchodě......

6) Normální sloh...
U: Vyvrcholení, konec, ponaučení....
B: vyvrcholení čeho?
*smějeme se s Veve*
F: Uvidíme co se z toho vyhoní...

7) Teďka asi na mě budou naštvaní fanoušci paní Bartošové a já se předem omlouvám že jsem ji vzala jako vzor... Minulost se nedá vzít takže se opravdu omlouvám a když mě budete Hateovat já to chápu.....

Jdeme s Veve a dvoumi holkami z obchodu a jedna z nic vypráví:
paní L: Šli jsme kolem dráhy a v dálce projížděl vlak a tak jsem mu mávala....
B: Ty vole druhá Bartošová!
*záchvat smíchu*
paní L: A on mi nezatroubil....
paní A: A pak si narvala do huby celou cukrovou vatu a pak si usrala. Musím říct že to byl nehoráznej smrad....


♥Betty♥

Žádné komentáře:

Okomentovat