čtvrtek 15. října 2015

Info+ Prohřešky

Ahojky, už nastal ten den. Ten den kdy jsme se přejmenovali... Důvod je jednoduchý... Zapojila jsem do tohoto blogu i svou třídu. A teď jak se jmenujeme: World BY: CG. CG [sí gí] {hlavně ne: Si Gey} je zkratka pro Coffe Gang. Coffe Gang je proto, protože jsme šly do obchodu si koupit kafe, a šlo nás 10, tak coffe a gang.



Ne nejsme od největšího po nejmenšího, jen stojíme z kopce. A já vypadám jak největší vytlemenec :DD (Na fotce nás je 8 protože dva jsou za objektivem)

Každopádně, se vrhneme na dnešní a trošku starší prohřešky.

1) Přírodopis- 
U: Matěji co tam máš?
M: Gumičky
H: Jaký kuličky? 

2) Přírodopis- rozmnožování ryb
R: Pane učiteli, co se stane když se člověk vyspí s rybou?
U: máte ve vaně kapra?
R: Ne, my ho kupujeme...
U: A máte ho ve vaně
R: Ne
U: ještě že tak..
L: Mořská panna -.-

3) Zase přírodopis...
U: Rudo co tam děláš?? *zděsí se, protože ho zahlídl s vytaženym tričkem a roztaženýma nohama*
R: Co? Já nic...
U: Já to vyděl... Ty si ho honíš nebo co?
R: Ne! Já si jen prohlížím žebra..


4) Přírodopis.....
R: Aach 
Z: Ti ho tam někdo strčil?
U: Co že Lukáši? Že jsi mu ho tam strčil?

A konečně se dostaneme do dneška..

5) Jednu holku, strčili a ona hapala tak se opírala...
U: Nikolo ty jsi ožralá nebo co?
N: Ne...
*většina záchvat smíchu, protože to kafe bylo with Irish cream (Víte že...)

6) *škytnu si*
U: Vy si děláte srandu! Tak jedna se motá a druhá škytá!
U: Co jste pili? To jste byli v hospodě nebo co?
F: Za to může to kafe co Betty?
J: Jo...

7) Učitel nám sliboval že si rozdáme písemky na konci hodiny, a zbývalo uż jen 45 s...
J: Pane učiteli rozdáme si to už?
*výbuch smíchu*
U: Co??? 
Já: No písemky
U: aha já chvíli přemýšlel co myslíš xD
Já na Filipa:  Betty uż to nechlastej!


8) A poslední, přestávka po přírodopisu...
Já na We: Já jsem takovej debil.... To  nemá fakt chybu...
W: Cože? Že to nemá pindu?
J: Ne xD že to nemá chybu!


BÓŽE! Já fakt někdy pochybuju o své inteligenci...

Zasmáli jste se alespoň? Stálo mi to za to? :D


♥Betty



Žádné komentáře:

Okomentovat