pondělí 18. ledna 2016

Shrnutí

Dnes je přesně rok od založení tohoto blogu. Tento rok bych chtěla nějak shrnout... První dva měsíce jsme s Veve přidávali outfity, ty ale nikoho moc nezaujaly. Po třech měsících jsem se konečně rozepsala. Bylo tu několik rozhovorů například s Adél. Mohla jsem vás bavit svými prohřešky, za to vděčím mé úžasné třídě, která mi už teď chybí. Také by se tu našli nějaké ty návody včetně jak na ROOT s kterým mi pomohl P.P. 

Za rok jsem dosáhla 1444 shlédnutí. Pro takhle malého člověka jako jsem já je to prostě úžasné.


Také tu mám výsledek ankety co by jste si přáli za články:
DIY
  1 (7%)
Prohřešky
  3 (23%)
Naše konspirační teorie
  8 (61%)
Recenze
  3 (23%)
Rozhovory
  5 (38%)
Soutěže
  3 (23%)
Příběhy
  2 (15%)


Jak můžete vidět jako první jsou Konspirační teorie. Do tohoto téma bych zahrnula i esoteriku. O toto téma se zajímám, takže s tím nemám problém.

Jako druhý se umístily rozhovory. Mohla bych vyzvat i vás a tak více zveřejnit váš blog, takže se pokusím vaše přání splnit.


A jako odměnu za vaši přízeň jsem vytvořila Maloměstský domek jen pro vás :)

MALOMĚSTSKÝ DOMEK

Tento domek je vytvořen ve městě Twinbrook.  Hodí se pro větší rodinku. Na pozemku najdeme dětské hřiště a pergolu s venkovním vaření.

1. Patro= hala, WC, koupelna, kuchyně spojená s jídelnou a obývacím pokojem, pracovna, filmovna
2.Patro= hala, posilovna, dětský pokoj, ložnice, teenagerský pokoj.

PS: na prvních dvou snímcích není vymalovaná horní fasáda, ale nebojte ve hře již je.

 ....................................................................................................
Hala
Dětský pokoj

Filmový pokoj

Koupelna+Toaleta

Kuchyně+jídelna

Obývací pokoj

Teenagerský pokoj

Ložnice


 Odkaz:http://uloz.to/xrfBHGtc/mestsky-dum-2-sims3pack




Žádné komentáře:

Okomentovat