čtvrtek 7. ledna 2016

Co jsem našla pod stromečkem..


Ho ho ho! Dnes jak jsem vám slíbila vám povím, co jsem našla pod stromečkem. No osobně,  nemůžu si stěžovat…. Každopádně píšu to trochu opožděně, ale snad nevadí. Víte já jsem strašně líná ty dárky fotit, protože se to straně dlouho přenáší do počítače a, když to píši na mobilu tak to taky dlouho trvá. No nebudu to okecávat…


OBLEČENÍ

Oblečení je k životu potřebné a jak je u nás v rodině tradicí každý rok nacházím nějaké oblečení. Kupodivu jsem tento rok nedostala ponožky. 

Ale teď vážně... Dostala jsem mikinu, i když i v mínus osm je nenosím O.o pak tričko které se mi ihned líbilo. Dále obyčejné šedé legíny a bílou šálu. První tři věci jsem si vybrala v Terranově :)



mikina
triko




KNIHY

Jak jsem si přála tři knížky, křížovky a deníček, nedostala jsem jen jedno z toho. Toť mayské proroctví, poněvadž ho měli vyprodané. 



Osobně Tohle není kniha se mi zdá více propracovanější než Destrukční deník ale asi to je věc názoru… :)


KOSMETIKA

Jo tak to jsem ani nečekala, že něco takového dostanu. Jako krémy, peelingy a tak dál není zrovna má parketa… Ale dostala jsem to, tak snad nějak využiji ne?



V popředí: vanilkový  krém na ruce
To co nejde skoro vidět: vanilkové tělové mléko. PS: je dvoubarevný :D
Největší: čokoládový peeling.

Dále jsem dostala také kartáčky :D

OSTATNÍ

Bordura. Jo tak tu už jsem dlouho potřebovala. Jen nám s taťkou nedošlo, že se to do pokoje barevně nehodí a tak asi budeme muset nové vymalovávat…



Dále jsem dostala ty pastelky, podložku, tuhy, kapsář na šperky a náhrdelník s písmenem B.



Žádné komentáře:

Okomentovat