pondělí 9. února 2015

Hry už nejsou bezpečné..

Hry už nejsou až tak bezpečné jak bývali. Určitě skoro všichni hrajeme nebo spíše hráli skoro nejvíce hranou hru POU. Jo byla fajn, ale prostě omrzí. Také známe My tolking Tom a My tolking Angella atd. Ale já tu varuji! První verze Talking Angelli jste ve Francii či co a je za
1) zavirovaná
2) je velice nebezpečná tím že má Angella v oku kameru

Ptají se vás tam na otázky a vy odpovídáte.. No jo, to jo ještě v pohodě jenže v jednom videu na youtube bylo že se vás ptají na věk. Mě se ptali na oblíbené věci a pár tam bylo i soukromých, ale pro VAŠI bezpečnost to tu zveřrjním. Ptali se mě na národnost, rodiče, známky a i na to jestli mám přítele..
     Důležité tu je i to že vám odpovídají spíše že vám rozumí. (To se v mnoha applikací nestává). Příklad: vaše oblíbená kytka/sedmikráska/ od. Opravdu a sedmikrásky ve vlasech nebo na trávě.. Nakonec jsem jim napsala: Fuck you! A oni my napsali něco jako: jseš drzá, co si na nás dovoluješ...

Další věcí je to že vás sledují. Teď to myslím smrtelně vážně! Kočka má v oku tajnou kameru a proto vám doporučuji si angellu zakrýt. Tady odkaz na fotky zde

To je prozatím od Betty vše.




Možná!?

2 komentáře: