středa 18. února 2015

7 největších prohřešků za rok 2014

7 největších prohřešků za rok 2014


Ahoj, vítám vás u nové rubriky kde budou napsány velice zajímavé a srandovní hlášky.

Možná budou malinko sprosté a "úchylné", ale tak se to opravdu stalo....
... Tak si je užíte a pobavte se





Bettyin záznam


/jsem na chalupě s rodiči a odejdu si na Wc. V tom se táta podívá do skříně a mamce řekne:/

T) Hele tady si někdo prohlížel!
M) A co prosim tě?
T) Přece fotky
M) Aha já myslela Péčko

(Asi se divíte jak jsem to mohla slyšet. No na chalupě jsou velice tenké zdi a hlavně jsem byla v předsíni)


Záznamy z Angliny


1) zrovna bereme can a can't
   Učitelka se zeptá pana L. :D
U) Umíš matematiku?
L) Yes, I can (ano umím)
U) Umíš počítat?
L) No, I can't (ne neumím)

Což moc nedává smysl :-D

2) Uč. na pana V.
U) Have you got a bag?
V) Ehh?
U) Máš pytlíka?

3) /v hodině soutěžíme ve slovíčkách z dané lekce (ve dvojicích). Já mám službu a mažu tabuli. V tom řekne můj spolusedící pan. F :
F) paní učitelko můžu si to s Betty rozdat?
[Otočím se a hodim po něm houbu]
U) Není na to moc pozdě?

Já myslela že umřu



Záznamy s příroďáku


1) /pan F. pod lavicí bouchá do stolu/
U) F. co tam honíš?
Ja) Á Filip si ho honí!
F) Co já? Já nic!
U) já neřekl že si ho honí, ale co tam honí!


/probíráme hermafroditi a učitel řekne/:
U) Takže K. nám teď vysvětlí co je.
K) Já nemám vajíčka ani spermie..
U) no tak K. nemusíš se nám tady chlubit že ho nemáš...


/probíráme žahavce/
U: Filipe tak kde se vyskytují?
F) V moři, když jsem u moře vždycky je tam ošahávám a ani jednou jsem nedostal šok!
Já) Ha! Medúzo-fil!


Doufám že se vám líbili


  • Betty

1 komentář: